Jak zvýšit úspěšnost a návštěvnost Vašeho webu?
Jak zvýšit úspěšnost a návštěvnost Vašeho webu?
Vlastní webové stránky má dnes již téměř každá osoba či firma, která to se svým byznysem myslí vážně či se potřebuje veřejně prezentovat. Z webových stránek se postupem času stala komodita. Jsou snadno dostupné. Připraví Vám je tisíce možných internetových firem. A pokud patříte mezi aktivnější uživatele počítače a internetu, můžete si vlastní stránky vytvořit i sami. Velmi rychle a jednoduše, bez znalosti programování a za pár desítek minut. Provoz vlastních webových stránek, dokonce na vlastní doméně druhého řádu (www.jmeno.cz), Vás nebude stát více než 500 Kč ročně a to si již může dovolit skutečně každý. Návod k vlastnímu webu najdete například zde.
Spustit a provozovat vlastní web je tedy celkem jednoduché. Mnohem náročnější je získat pro Vaše účely dostatečnou návštěvnost tak, aby web plnil svůj účel. V případě podnikatelů a firem jde zpravidla o to prodat co nejvíce a to se bez dostatečné návštěvnosti a současně těch správných (kupujících) návštěvníků neobejde.
Na následujících řádcích se již budu věnovat aktivitám, které se mi při provozování webových stránek osvědčily a které by Vám měly jako celek úspěšnost Vašeho webu výrazně zvýšit. Je dost možné, že některé z nich již dávno a úspěšně děláte a pak to berte jako malé opakování. Možná ale nyní nevyužíváte všechny možnosti či je nevyužíváte dostatečně efektivně.
Budu psát o:
- vedení blogu
- sociální sítě
- zpětné odkazy
- PR články
- mikrostránky
- ppc kampaně
- bannery
- Online reputation management
V příštím článku je rozeberu.
Využíváme První CZ reklamní systém pro podnikatele a investory i-marketing.cz.